fbpx

Egészségügyi dolgozó elájult és többszörös rohamot kapott a Pfizer vakcinától
Kiemelt

2021 január 10
1232 megtekintés    
  • A 27 éves kanadai egészségügyi dolgozó elájult és többszörös rohamot szenvedett a Pfizer COVID-19 vakcina bevétele után

    Egy személyes támogató alkalmazott úgy érzi, hogy az egészségügyi ellátórendszer „megbukott”, miután valaki figyelmen kívül hagyta az allergiáját, és hagyta, hogy COVID-19 oltást kapjon.

    A vakcina súlyos reakciót váltott ki, amelytől szerinte elájult, több rohamot kapott, CPR-t igényel, és még egy héttel később is érzi a hatásokat.

    Tilli szerint esete figyelmeztető eset az allergiások számára.

    Amikor kezdetben megtudta, hogy oltást kap, Tilli szerint izgatott volt.

    „Nem féltem, hanem izgultam. Úgy voltam vele, hogy „a város egyik első egészségügyi alkalmazottja lesz, aki megkapja az oltást” - mondta.

    Csütörtökön 11 óra 15 perc körül oltásra készül. Azt mondta, kitöltötte a beleegyező űrlapokat, és megvárta a szűrést.

    Ekkor vette észre Tilli, hogy valami nincs rendben. Azt mondta, hogy az iratait átnéző nővérnek nem volt bizodalma abban, amit tesz.

    "Súlyos allergiám van a darázscsípésre, és az ápolónő ezt átnézte velem, és még kérdezgetett is erről, de ... úgy tűnt, valóban nem tudja, mit kell csinálnia" - mondta Tilli.

    Tilli elismeri, hogy időben több házi munkát is elvégezhetett az oltás előtt, és ez könnyen lehet, hogy hiba volt.

    De ez sem változtatja meg azt, ami az oltás után történt.

    ’Mi lenne, ha két lányomat anya nélkül hagynám?’

    Arra számított, hogy csak várni fog 15 percet, mielőtt hazamegy - mondja. Ehelyett Tilli meggondolatlannak érezte magát. Aztán egy karmolásszerűt érzett a torkán.

    Azt mondta, idegességének tudta be, de a tünetek nem múltak el. Tilli azt mondja, hogy egy mentőhöz fordult, hogy mit érez.

    Tilli szerint a mentős ellenőrizte az életjeleit, és észrevette, hogy magas a pulzusa.

    Benadryl oltást kapott, és úgy tűnt, néhány percig működik. De a tünetek visszatértek és súlyosbodtak, mondja.

    "A mentők főnöke ott volt, és csak annyit mondott:" Rendben, adjuk neki az EpiPent "- mondta Tilli.

    "Egy percen belül csak annyit mondtam:" Valami probléma van a testemben ", és emlékszem, hogy csak elájultam és jobbra dőltem."

    Dave Thompson, a helyi mentőszolgálat felügyelője a CBC News-nak megerősítette, hogy Tillit stabil állapotban vitték kórházba.

    Tilli azt mondja, amikor felébredt, azt mondták neki, hogy rohamai voltak, és rövid ideig CPR-re volt szüksége.

    Nem sokra emlékszik a reakciók során, de azt mondja, hogy egy pillanatig elfogadta azt a tényt, hogy meghalhat.

    "Volt egy pillanat, amikor nem akarom azt mondani, hogy feladtam, de olyan gondolatom volt, mint" Ez van, itt a vég" amikor a második éjszaka ágyban voltam, arra gondoltam". Mi lenne, ha a két lányomat anya nélkül hagynám? ​​”- mondta Tilli.

    Kövess minket Facebookon!

    Egyedi látogatók

    MaMa90
    TegnapTegnap7754
    E-hétenE-héten28637

    Időjós

    -0.56°C

    Budapest, Hungary

    Péntek
    1.11°C / 6.67°C
    Szombat
    3.33°C / 10°C

    Névnap

    2021. január 28. csütörtök
    Károly, Karola

    Holnap
    Adél
    napja lesz.
    Fel
    Chat megnyitása
    1
    Helló! Köszönjük, hogy ellátogatott hozzánk. Kérjük, nyomja meg a Start gombot, hogy segíthessünk :)

    Start

    Ez a weboldal cookie-kat használ a hitelesítés, navigáció és egyéb funkciók kezelésére. Honlapunk használatával Ön elfogadja hogy cookie-kat helyezhetünk el az eszközén.
    GDPR letöltés | GDPR rendelet