3 napos gyors diéta

2014 szeptember 16
(0 szavazat)

Szőlő diéta: fél kiló mínusz naponta.

Finom, friss, a rácoknak is jót tesz, és még fogyaszt is! Ideális ebben a szezonban a szőlő segítségül hívása, ha szépülni szeretnénk. A gyümölcs magas víztartalma segíti a folyadékpótlást, a benne található rostok jótékonyak a bélműködésre. Ráadásul kiváló szépségápoló is. A benne rejlő C-vitamin és szilícium gondoskodik arról, hogy a bőrünk feszesnek tűnjön és megfiatalodjon. A magozása csupán esztétikai kérdés, ha nem zavaró a mag, nyugodtan maradhat. Egyébként vágjuk ketté a szemeket, kissé nyomjuk meg, és hegyes késsel piszkáljuk ki a magot.

Gyors böjt

Már 1 „szőlőnap” is elég, ha szeretnéd felvidítani magadat, és akár 1 kilótól is megszabadulhatsz ennyi idő alatt. Nem kell mást tenned, mint egy napra szétosztva megenni 1,25 kg piros vagy fehér szőlőt. Emellett meg kell inno 2 liter szénsavmentes ásványvizet, de soha nem a szőlővel együtt, hanem az étkezések közötti időben. A fogyás garantált.

3 napos diéta

Válassz szőlőt tartalmazó reggelit, majd ebédet és vacsorát – amit felcserélhetsz. Igyál meg napi 1,5 liter ásványvizet, és csak kevés kávét, fekete teát fogyassz. Délutánonként még megehetsz 20 dkg szőlőt. Ahol megengedett a kenyér, ott teljes kiőrlésű rozskenyeret vagy pumpernickelt válasszon. A leveles salátából bármennyit megehet. Legalább 3-4 napig tartson ki.

Reggeli

– Sajtos kenyér: 4 dkg kenyérre 10 dkg zsírszegény félkemény sajtot teszünk (vagy 3 dkg light camembert-t sajtot, hozzá 10 dkg szőlőt ehetünk).
- Müzli: keverjünk össze 3 evőkanál zabpelyhet 1 dl natúr joghurttal, 1 dl zsírszegény tejjel és 10 dkg szőlővel.

1. nap

ebéd

Sertéssült
Meghámozunk 20 dkg sárgarépát, vékony hasábokra vágjuk, és 1 teáskanál olajon puhára pároljuk. Megmosunk, kettévágunk 10 dkg szőlőt, a répához adjuk. Fél mokkáskanál reszelt gyömbérrel ízesítjük, még kb. 5 percig pároljuk. Megszórjuk 1 evőkanál felaprított petrezselyemmel vagy korianderrel. Vékony szeletkékre vágunk 10 dkg sertésfilét, 1 teáskanál olajon mindkét oldalukat megpirítjuk, közben enyhén sózzuk, borsozzuk. A szőlős raguval körítve fogyasztjuk. 350 kcal

vacsora

Szőlőleves
Leöblítünk 1 evőkanál mazsolát, és 5 percre forró vízbe áztatjuk. Simára keverünk 1 teáskanál étkezési keményítőt 2 evőkanál hideg vízben, és 3 dl zsírszegény tejhez öntjük. Beleszórjuk a lecsepegtetett mazsolát, felforraljuk. Megmosunk, kettévágunk (ízlés szerint kimagozunk) 15 dkg szőlőszemet, 1 percre a forró lébe keverjük. Végül 1 teáskanál mézzel, és őrölt fahéjjal ízesítjük. Összevagdalunk 1 evőkanál dióbelet, zsiradék nélkül megpirítjuk, és tálaláskor a levesre szórjuk. 350 kcal

2. nap

ebéd

Csirkemáj szőlővel
Megpárolunk 3 dkg rizst. Megmosunk, megtisztítunk 10 dkg csirkemájat, kisebb darabokra vágjuk, és 1 teáskanál olajon körös-körül megpirítjuk, csak ezután sózzuk, borsozzuk. Tányérra borítjuk, melegen tartjuk. A visszamaradt olajra 1 dl zöldséglevest öntünk.

12 dkg szőlőt megmosunk, kettévágunk, a lébe szórjuk, és beforraljuk. Sóval, borssal ízesítjük, visszatesszük a májat, és a rizzsel körítve tálaljuk. Megszórjuk 1 evőkanál frissen felaprított petrezselyemmel. 350 kcal

vacsora

Édes omlett
Megmosunk, kettévágunk, kimagozunk 10 dkg szőlőszemet. Felütünk 2 tojást, felverjük 1 evőkanál zsírszegény tejjel és 1 teáskanál mézzel. Ízlés szerint őrölt fahéjjal ízesítjük.

Serpenyőben felforrósítunk 1 teáskanál olajat, ráöntjük a tojásos masszát, és hagyjuk 1 percig sülni. Rászórjuk a szőlőt, lefedjük, és még 2-3 percig sütjük. Nem kell átfordítani. Felaprítunk 1 evőkanálnyi mentát, tálaláskor az omlettre szórjuk. Megehetünk hozzá 4 dkg kenyeret. 345 kcal

3. nap

ebéd

Csirkemell salátával
Megfőzünk 3 dkg rizst. Megmosunk 10 dkg csirkemellfilét, sóval, borssal ízesítjük, és 2 teáskanál olajon megpirítjuk. Kivesszük a serpenyőből, alufóliába csomagoljuk, és melegen tartjuk. Megtisztítunk 1 fej hagymát, 2 szál zellerszárat, és mindkettőt apróra vágjuk.

A serpenyőbe szórjuk, megpirítjuk. Felöntjük 1 dl zöldséglevessel, hozzáadunk 1 babérlevelet, 10 dkg szőlőt, és kevergetve 3 percig pároljuk. Sóval, borssal ízesítjük, visszatesszük a húst, és a rizzsel tálaljuk. 360 kcal

vacsora

Sonkás saláta
Meghámozunk, vékony karikákra vágunk 1 kis fej lila hagymát. Összetépkedünk 2 maroknyi leveles salátát. Megmosunk, kettévágunk, kimagozunk 15 dkg szőlőt. Csíkokra vágunk 5 dkg zsírszegény gépsonkát. Simára keverünk 2 teáskanál olajat, 1 teáskanál ecetet és kevés vizet, sóval, borssal ízesítjük.

A salátaleveleket, a hagymát, a szőlőt tálba szórjuk, összeforgatjuk az öntettel, végül belekeverjük a sonkát is. Megszórjuk 1 evőkanál petrezselyemmel. A salátához 4 dkg kenyeret fogyaszthatunk. 350 kcal

A szőlő gazdag vitaminokban, ásványi anyagokban, gyümölcssavakban, enzimekben. Ennek köszönhetően remek, hogy alapos rendet csináljon „odabent”. Javítja az anyagcserét, fokozza a zsírégetést. Vízhajtó hatású, vérnyomáscsökkentő. De a legjobb benne, hogy csökkenti a vér besűrűsödését, így javítja a keringést, védi az érfalakat, és támogatja a keringést.

  • Forrás: joportal.hu

Időjárás

Rain And Snow

1°C

Budapest

Rain And Snow

Páratartalom: 89%

Szél: 11.27 km/h

Névnap

2018. február 23. péntek
Alfréd, Mirtill

Holnap
Mátyás, Jázmin
napja lesz.

Oldalainkat 1066 vendég és 0 tag böngészi

Fel
Chat megnyitása
1
Close chat
Helló! Köszönjük, hogy ellátogatott hozzánk. Kérjük, nyomja meg a Start gombot, hogy segíthessünk :)

Start

Honlapunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy az Ön számára a legjobb böngészési élményt nyújtsa.
A weboldal használatával Ön elfogadja jelen felhasználási cookie-kat.